Denne workshopen er for deltakere fra enheter som allerede har implementert programmet, samt nye enheter som er godkjente for oppstart. Les vilkår

Opplæringen kvalifiserer for å drive grupper innen Dinosaurskole i hele skoleklasser (1.-2. klasse), SFO-grupper og hele barnehageavdelinger (3 – 6 år), eventuelt førskolegruppe med barn fra flere avdelinger.

Sted: Verdal, Ørnens Meieri AS.

Tid: Onsdag 7 til fredag 9. juni 2017. Alle dager fra kl. 08.30 – 15.30.

Kursholder: Janne Evertsen, DUÅ-mentor, RKBU-Nord, UiT Norges arktiske universitet

Maks antall deltakere per workshop: 25

Påmeldingsfrist: 26 mai 2017

Workshopen er gratis for norske enheter som har underskrevet implementeringsavtale m/DUÅ-Norge, RKBU Nord, UiT.

Før endelig tildeling av plasser på workshopene vil DUÅs administrasjon forsikre seg om at hver påmeldt enhet og deltaker er kvalifiserte for deltakelse. Dere vil også kunne bli kontaktet angående antall deltakere fra enheten, hvis etterspørselen er høyere enn antall plasser. Les mer om programmet (her).

NB! For å kunne melde deg på må du være registrert bruker og innlogget på DUÅs hjemmeside. Trykk «Registrer deg» (under) hvis du ikke er registrert bruker ennå. Vi ber om at det alltid er deltakeren selv som melder seg på via påmeldingsportalen. Da hentes navnet, arbeidsplass, e-postadresse, etc. direkte til påmeldingslisten og du trenger bare å skrive inn navnet ditt i ruten under; før du bekrefter ved å trykke «Send inn påmeldingen».

Bekreftelse på registrert påmelding kommer via din registrerte e-postadresse i løpet av få dager.

Påmelding

Nettpåmelding er nå stengt på grunn av utløpt påmeldingsfrist. Kontakt DUÅs implementeringskontor for eventuelle forespørsler. Med vennlig hilsen DUÅ Norge, RKBU/ RBUP, tlf: 77 66 03 98, e-post: kontakt@deutroligearene.no