Velkommen på workshop i DUÅs skole – og barnehage program for nye gruppeledere.

Workshopen ledes av Elin Børve og Hilde Mortensen, DUÅ-mentorer og universitetslærer/høgskolelektor, RKBU Nord, Norges arktiske universitet og Nord universitet.

Sted: Bergen, RKBU Vest, (se kart), mandag 12 – onsdag 14 juni 2017. Tidspunktet er fra kl. 09:00 – 16:00 alle dager.

Maks antall deltakere er 20 stk. Workshopen gjennomføres med forbehold om minimum 12 deltakere.

Påmeldingsfrist er 1. juni 2017

Workshopen er gratis for norske enheter som har underskrevet implementeringsavtale m/DUÅ-Norge, RKBU Nord, UiT.

Før endelig tildeling av plasser på workshopene vil DUÅs administrasjon forsikre seg om at hver påmeldt enhet og deltaker er kvalifiserte for deltakelse. Dere vil også kunne bli kontaktet angående antall deltakere fra enheten, hvis etterspørselen er høyere enn antall plasser.

NB! For å kunne melde deg på må du være registrert bruker og innlogget på DUÅs hjemmeside. Trykk «Registrer deg» (under) hvis du ikke er registrert bruker ennå. Vi ber om at det alltid er deltakeren selv som melder seg på via påmeldingsportalen. Da hentes navnet, arbeidsplass, E-postadresse, etc. direkte til påmeldingslisten og du trenger bare å skrive inn navnet ditt i ruten under; før du bekrefter ved å trykke «Send inn påmeldingen».

Påmelding

Nettpåmelding er nå stengt på grunn av utløpt påmeldingsfrist. Kontakt DUÅs implementeringskontor for eventuelle forespørsler. Med vennlig hilsen DUÅ Norge, RKBU/ RBUP, tlf: 77 66 03 98, e-post: kontakt@deutroligearene.no