Workshopen er både for nye enheter og for de som trenger å supplere med gruppeledere. Les vilkår

Enheter fra Regionen Øst og Sør prioriteres til denne workshopen, men andre kan også søke om plasser.

Opplæringen kvalifiserer for å drive grupper innen Dinosaurskole i hele barnehageavdelinger (3 – 6 år), førskolegruppe med barn fra flere avdelinger, hele skoleklasser (1.-2. klasse), og SFO-grupper.

Sted: Nydalen i Oslo mandag 17.juni – onsdag 19. juni. Dag 1 avholdes fra kl. 9.30 – kl. 16.30, dag 2 og dag 3 kl. 9.00 – 16.00.

NB! Legg merke til ulike tidspunkt fra dag til dag!

Kursholdere: Janne Evertsen, DUÅ-mentorer og universitetslærer, RKBU-Nord, UiT Norges arktiske universitet

Maks antall deltakere per workshop: 25

Påmeldingsfrist: 31.mai 2019 (eller til alle plassene er fordelte)

Workshopen er gratis for norske enheter som har underskrevet implementeringsavtale m/DUÅ-Norge, RKBU Nord, UiT.

Ved ledig kapasitet kan utenlandske deltakere tildeles plass på workshopen. For utenlandske deltakere vil det i tilfelle være en deltakeravgift på 600 €. Aktuelle utenlandske deltakere kan kontakte DUÅs stab på kontakt@deutroligearene.no

Før endelig tildeling av plasser til workshopene, vil DUÅs administrasjon forsikre seg om at hver påmeldt enhet og hver deltaker er kvalifiserte for deltakelse. Dere vil kunne bli kontaktet angående antall deltakere fra enheten eller endret tidspunkt for deltakelse, hvis etterspørselen er høyere enn antall plasser. Les mer om programmet (her).

Det settes opp tilsvarende workshops også på følgende steder i 2019 (mer info her):

• Region Midt: Verdal (juni)
  • Region Vest: Karmøy (juni)
  • Region Vest: Bergen (juni)
  • Region Vest: Sotra (september)

NB! For å kunne melde deg på må du være registrert bruker og innlogget på DUÅs hjemmeside. Trykk «Registrer deg» (under) hvis du ikke er registrert bruker ennå. Vi ber om at det alltid er deltakeren selv som melder seg på via påmeldingsportalen. Da hentes navnet, arbeidsplass, e-postadresse, etc. direkte til påmeldingslisten og du trenger bare å skrive inn navnet ditt i ruten under; før du bekrefter ved å trykke «Send inn påmeldingen».

Bekreftelse for registrert påmelding kommer via din registrerte e-postadresse i løpet av noen få dager.

Påmelding

Nettpåmelding er nå stengt på grunn av utløpt påmeldingsfrist. Kontakt DUÅs implementeringskontor for eventuelle forespørsler. Med vennlig hilsen DUÅ Norge, RKBU/ RBUP, tlf: 77 66 03 98, e-post: kontakt@deutroligearene.no